Dobre kalendarze

Nie ma prawdopodobnie łatwiejszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Oczywiście nie chodzi tutaj o te małe kalendarzyki kieszonkowe albo do portfela, tylko o prawdziwe spore kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na cały rok albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, ale równocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas wykorzystuje wszak kalendarza w takiej, czy innej formie, więc nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Niejednokrotnie firmy zamawiają setki, a wręcz tysiące takich kalendarz i wręczają je wszystkim osobom klientowi, który w czasie przedświątecznym albo noworocznym zrobi zakupy np za określoną kwotę. Takie kalendarze można również wręczać do w zasadzie każdego zakupu lub np można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet lub podarować na przykład kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my chcielibyśmy w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takiej sytuacji są ekstram rozwiązaniem, po to są duże kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie stale zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. Jeśli firma myśli rozsądnie, to prędzej czy później zainwestuje w kalendarze trójdzielne albo inne i przekona się, że takie gadżety realnie bardzo dobrze sprawdzają się w reklamy firmy. Nie ulega wątpliwości, że to świetny pomysł.
Zobacz również: kliknij tu